CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Rabu, 6 Oktober 2010

x lama lagi aku berpindah

heeeee, x lama ag aku akan berpindah ke kuarters.. syukur sangat dpt dok dekat coz senang lah nak g opis. lau x sblm nie aku terpaksa berulang alik dari sentul ke putrajaya. lebih kurang 55 km perjalanan aku dan memakan masa 1 jam. kadang2 aku naik bas luar, dan kadang2 hubby aku antar. tapi sian sangat kat dia. penat antar aku jauh2 lak tue. x per sayang dapat pahala tolong wife mu ini. yang penting bagi aku skunk keselesaan. bila weekend time aku mesti blk umah aku, nak jumpa mak aku dan mak mertua aku. aku seharusnya blaja hidup berdikari kan..baru tau susah senang hidup sendiri. yg penting yakin bolehhhhhhh. so nak pindah nie pon 1 hal jugak. nasib baik aku dapat tingkat 2. x susah mak2 kiter owg nak naik tangga (sekiranya lif rosak ar). then skunk nie aku kena standby checklist barang2 yang perlu dibawa dan dibeli oleh pn iena :






  • tilam (toto)

  • bantal (bantal peluk mesti mau)

  • kipas stand

  • dapur

  • gas

  • tv dan DVD player (khas utk incik suami yg suka tgk tv)

  • selimut

  • bahan2 basah dan kering (nak masak2 time)

  • peti ais (saiz biasa)

huh, rasanya mmg agak fening nak sediakan barang2 kt atas tp nasib incik suamiku baik dan prihatin owangnyer. rajin lak membantu aku bila dlm keadaan sesak mcm nie. insyallah lau dah complete dan siap final touch up umah aku nie, aku nk invite kengkawan/sedara2 utk dtg ke umah aku dan wat kenduri doa selamat ckit. amin. sesiapa yg jln2 ke putrajaya mai lah singgah umah aku tau..jgn malu2 miaw.



0 comments: