CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Ahad, 10 Oktober 2010

kalaulah sampai hajat ku.....

dlm entry aku kali nie, aku nak criter kan sesuatu hajat hati aku..dan sebenarnya, dah lama aku pendamkan hajat ini setelah ku hitung hampir 10 tahun lamanya aku tidak bertemu dan bertanya khabar seorang insan yang aku sayang.. mulut mmg mengatakan tidak, masih lagi mampu tersenyum dan ceria pada zahirnya tetapi di hati aku???? hanya allah sahaja yang maha mengetahui detak detik ati aku setiap waktu.

seandainya lah, jika allah izinkan dalam masa terdekat nie aku ingin benar berjumpa ayah aku yang telah lama aku tidak aku temui.. telah terpisah hampir 10 tahun lamanya. terasa sangat aku nak bagi tau yang abah dah punyai seorang menantu. alhamdulillah... tetapi adakah hajat suci ni allah kabulkan??? biarlah masa dan waktu saja penentu segalanya. semoga terbuka pinu hati dia.. prinsip aku cuma 1 seburuk-buruk pon abah, dia tetap ayah ku yang sah dan tertulis di loh mahfuz dia tetap darah daging ku... biarlah antara abah dan mak aku tiada lagi pertalian tetapi ikatan aku dan abah tidak akan terputus. cuma aku ingin mengucup cium tangan ayah aku dan memohon maaf atas segala kesalahan ku dan terimalah suamiku sebagai menantunya...

mudah-mudahan sampailah hajat ku ini utk bertemu abah di mantin, negeri sembilan. kengkawan doakan kami berjaya yer. amin ya rabbal al amin....

0 comments: