CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Ahad, 24 Oktober 2010

semoga sembuh, amin ya allah

semalam, ari ahad aku ngan my mum
g melawat mak ngah aku yang sakit di HKL
ptg tue kami kuar setelah aku selesai solat asar.
emmm, setibanya aku di wad
aku tgk ramai owg kt katil mak ngah aku
aku ngan my mum pon dpt jumpa dia kejap
maklumlah waktu melawat nak abis dah..
mmg ramai sgt owg ptg smlm, ditambah lak ujan
nasib x basah baju aku, kebetulan jeans yg aku pakai baru beli lak tue
eeeee, cayang nyer lau basah
apapun, aku dapat gak redah ujan
dapat jumpa makngah aku
mmg sedih lah nengok keadaannya, coz mak ngah aku terkena
SERANGAN JANTUNG dan PARU-PARU
aku mmg sayangkan makcik aku sama mcm mak aku sendiri
coz masa aku kecik, time aku tadika dia yg jaga
aku arap semoga mak ngah aku sembuh seperti sediakala
dan wat para teman2 dan sahabat2 blog aku
doakan dia jugak yer..
dan wat famili ku semua, sama2 kiter doakan mak ngah..
agar ceria dan riuh seperti biasa..
****SEMPAT MELAYAN PIZZA HUT MLM SMLM NGAN MAK AKU N ANAK SEDARA AKU, YUMMIEYYYY***

0 comments: