CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Selasa, 12 Oktober 2010

kecil betul dunia nie kan..

x sangka betul kan dunia nie kecik sungguh.. kadang2 kiter leh terjumpa balik owg yang dah lama kiter x jumpa.. rasa mcm x percaya dan nak tergelak pon ada gak..dah bertahun tahun x bersua muka akhirnya bertemu semula.. criter nie berlaku kat opis aku pagi tadi.. mmg skunk nie aku ngan rakan2 seperjuangan sangat sibuk menguruskan kerja2 yang membabitkan pepeiksaan PMR dan UPSR. aduhai bagai lipas kudung kami bergerak ke sana sini menyiapkan bahan2 meeting.. sedang aku dlm keadaan bz, tiba2 mata aku tertumpu pada sorang cikgu nie. cam punya cam rupa rupanya bekas cikgu sekolah rendah aku, puan jumawati namanya.. sempat gak kami berbual ngan cikgu jumawati. potongan badan saling tak tumpah macam dulu.. dia lak bole cam aku tp tgk pas nama aku ar. so, aku mmg takut sangat ngan cikgu nie dulu coz garang sangatttt.. time sekolah dulu, time tue aku darjah 6U 1995 sekolah di SRK CONVENT SENTUL 1, kalau nampak kelibat dia mesti aku menyorok.

now, aku x takut ag dah.. tp berkat tunjuk ajar dia dan cikgu2 yang lain telah membuatkan aku berjaya sehingga aku dapat bekerja di didalam sektor kerajaan. ikut kelayakan akademik lah kan..apapun aku sempat ucap terima kasih kat dia tadi.. kenangan masa sekolah x mungkin aku lupakan dan antara kawan2 yang baek ngan aku ketika itu sehingga kini ialah afzam, ain, mimi, margreat dan shahimaatika. mmg group yang cool lah. bila dah besar ramai yg dah kawen.. ttp we all still contact melalui FB. bak kata owg tua "jauh dimata dekat di hati''....


^^^^sentiasa teringat memori dulu, jauh sungguh perubahan hidup aku^^^^

0 comments: