CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Khamis, 28 Oktober 2010

dah hampir lengkap kehidupanku

hippp hipp yippie, sangat seronok aku ari nie.. aishhh ari ni jew ker? ari lain mcm x hepi jew.. heeee. sama jugak tp ari nie lebih ckit. ari jumaat kan, sok lusa dah cuti.. kowang pon mesti suka gumbira gak kan?dpt rest kepala nie ckit, dpt lepak kat umah..emmm tp sok lusa my hubby ada duty RELA untill nite.. x per, nxt week nak g bercuti dah..apapun kengkawan, juz nak mengabarkan news kt kowang..kereta aku dah kuar hampir 4 ari. yg aku dok berblog kt kowang pasal kereta proton saga??? ingat kan. alhamdulillah rasa hampir lengkap kehidupan aku.. kereta dah ada, motor dah ada, kuarters dah dpt. cuma masih menanti anak sulung kami berdua. sudah tiba masanya aku nak menumpukan plan utk merancang tambah keluarga. mana tau rezeki aku dok putrajaya nie menjadi zuriat aku? lagi aku sgt2 bersyukur kpd Allah atas kurniaan nya.. so, apalagi yg aku mahukan? hanya itulah sahaja hajat dan permintaan aku. semoga dikabulkan. amin.


-sempat melayan blog, sblm membuta tghari di opis.. jumaat time,27 okt 2010

0 comments: