CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Rabu, 6 Oktober 2010

KISAH PROTON SAGA SEDAN dan HONDA WAVE 125

Syukur kepada allah SWT yang satu coz akhirnya aku dan suami dimurahkan rezeki dapat membeli sebuah kereta baru PROTON SAGA dan sebuah motor HONDA WAVE. Alhamdulillah kengkawan dan berkat doa kalian jugak nie tau. insyallah lau x ada apa2 aral melintang, aku dan hubby nak ambik kereta dan motor nie ke umah. pas nie senang lah kami gerak ke mana2 dan mungkin gak ni hadiah utk anniversary kami x lama ag. heeeee, apapun aku rasa sangat gembira dan syukur x terkata lah. so kowang doakan kebahagiaan kami utk 4 ever ek.. mana tau pas nie rezeki kami utk timang baby kami. insyallah. kiter hanya merancang namun allah jua yg tentukan.. tul x? so aku dah lama x update blog ni sebenarnya coz bz sgt keje n OT sampai kul 9 mlm. nak cari duit lebih ckit. so aku mmg rindu bangat ngan kowang n insyallah lain ari kiter ketemu lagi ya. sayang kt kowang semua, daaaaaaaa. muahhhhhh to u alls. nak sambung keje lah.. heeeeee.byeee.


kereta baru kami, warna jew lain ckit...

0 comments: