CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sabtu, 9 Oktober 2010

filem jangan pandang belakang congkak 2, layannnnn....

uikkss, rasa seronok sangat ari nie aku g tgk wayang ngan hubby di tgv klcc.. iyer lah kan ari2 biasa kiter cbuk ngan keje n OT, so time nie lah aku nak relaks mind ngan husband yang ku cintai.. aku kuar umah pas zohor selepas selesaikan keje umah. so aku pon sampai TGV KLCC amiklah tiket kul 6.15 ptg..perghhhh mmg penuh n ramai owg g tgk filem ari nie. beratur panjang tue.. nak2 lagi criter baru kuar JANGAN PANDANG BELAKANG CONGKAK 2 lakonan LISA SURIHANI, AZLEE SENARIO, LAN PET PET, CAT FARISH, NORA DANISH dan BOB KUMAN.

tp mmg best dan layan gak lah movie nie, penuh ngan gelak ketawa sampai pecah pewot.. sambil melayan pop corn dan air 7 UP aku dan hubby terus bergelak sakan sampai x hengat dunia. hahahaha. ditambah lak watak BOB KUMAN sebagai bomoh WAK KETARI lagi menghangatkan panggung dan gandingan lan pet pet n cat farish, juga x kuwang hebatnya. lau kowang nak tau criter sebenarnya better kowang g tgk tau. gerenti puas ati. so aku bagi 4 star lah utk filem nie. yg penting LISA SURIHANI pelakon kegemaran aku ttp the best dlm filem nie, cayalah..



0 comments: