CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Isnin, 15 November 2010

uwaaaaa... kaki aku sembab dan bengkak

aduhai, riso nyer hati aku skunk nie
mcm x sedap ati jew..
selalu x pernah lak terjadi hal mcm nie
baru perasan malam semalam
nak dijadikan story
aku agak bimbang, bila nengok kaki aku mulai
sembab dan bengkak..
aishhh napa ek? mak aku soh aku g klinik
tp aku x mo, coz aku rasa kaki masuk angin..
x per lah, sok lusa mungkin elok kot
berdoa dan berdoa lah aku, semoga kesihatan
aku sembuh..
hubby aku pon agak riso juga, so aku tell him
dun't wori dear..
maybe aku nie kuat berjalan, tapi mak aku ckp
sembab kaki aku mcm owg mengandung?????
x per lah, masih gagah nak jalan ag nie..
mungkin aku kuat berjalan, terjadi bengkak kat kaki
adui, riso riso dan riso..
aku terpaksa wat bodo jew lah.

0 comments: