CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Rabu, 17 November 2010

sebuah memori di tasik titiwangsa

GONDOLA, NITE TIME
tenang rasanya

tempat kami jogging


tempat awek/pakwe usha2

rasa bowink lak aku petang2 macam nie.. dah selesai wat keje yang bos bagi, baru rasa senang ati ckit. di kesempatan yang ada, aku nak update blog ckit. saja nak ilangkan sunyi hati aku. lau kowang sudi2, jenguklah blog aku. x ada lah menarik sangat tapi bole lah kan..wat hobi di masa lapang. aku nak story ckit memori di titiwangsa.. kowang suka g tak lepak kat tasik TITI?? ramai owang suka g sana, ada yg berjogging, ada yang membawa anak2 kecik, dan yg paling ramai budak budak muda yang sedang bercinta... heeee, tiba2 aku teringat kisah aku dan suamiku dulu di tasik titiwangsa. dulu masa time kami mula2 kenal, selalu singgah cni. pas bertunang pon selalu mai gak. lau ujung minggu ada masa mesti kiter owg dtg. time ada GONDOLA yg mainan pusing2 tue lagi kiter owg kerap g. sampai tgh malam melepak, lik umah mak membebel. macam2 kisah kat tasik titi nie.. ada gak kenangan manis yg x dpt aku lupakan..kisah mula2 suami aku melamar aku di cni lah (lokasi tempat dirahsiakan ek). rasa lucu gak coz time tue mmg dah x tau malu, ajak kawen. dah sampai seru coz pikir umur pon dah 25 tahun, hubby umur dah 29 tahun..aku pon tersipu2 malu, terus kata "SAYA SETUJU JADI ISTERI AWAK". now kami panggil abang> ayang jew... time kenangan pahit mmg ada tp biarlah RAHSIA yer.
skunk, bila meronda malam2 kat titi dah x takut ag. dah ada kad nikah sah. pak JAWI x leh nak tangkap tp sekadar nasihat bole lah.. so weekend bila ada time, mesti aku mai cni. kdg2 jogging ngan hubby. seronok hirup udara yang sangat segar. tapi kenangan dulu tetap segar diingatan mcm lagu "CINTA DI PANTAI MERDEKA" ditukar kepada "CINTA DITASIK TITIWANGSA"..

0 comments: