CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Isnin, 29 November 2010

jom pekena rojak mamak dan cendol pioww

hai kengkawan ku, jom layan rojak mamak ngan cendol piowww nak x? best tau kalau kiter lepak2 sambil makan rojak mamak ngan kuah kacang.. emmmm aku ni sebetulnya dah lama x pekena makanan2 nie. time kecik2 dulu, teringat lak aku ngan abah dan mak aku bawa aku jalan2 dan mesti singgah makan rojak mamak.. yang bestnya kuah dia,siap letak sambal sotong lagi, mmg terangkat. ummm nyumm nyumm. then baru2 nie, aku sempat lepak makan ngan hubby aku terchinta, layan rojak mamak berdekatan dgn sekolah MBS sentul, KL.. time tue aku dah balik keje..tup tup ternampak lak rojak..mamak nie nampak sempoi jew tapi masakannya terangkat hidung aku mencium bau nya.. yg aku x sangka orang cina, pelancong asing pon suka jugak.. murah rezeki ko, incik mamak. so lau ada kelapangan, aku nak pekena sekali lagi lah.. jangan lupa kawan2 lau nak rasa rojak mamak dtglah KL. ada dua tempat yg best, sentul dan Tasik titiwangsa. harga biasa RM 3.50... jom jom mari mari makan makan rojak incik mamak..



cendol pembuka selera


mamak, cendol 1

rojak sudah mari..




sedap giler..

rojak mee pon sedap gak





0 comments: