CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Ahad, 7 November 2010

teringin nak sambung study

bebenornya, aku nie mmg ada niat dan hajat nak sambung study lagi tapi entahlah bila agaknya ek? dah kawen mmg payah ckit tapi lau ada kemahuan mesti ada jalan nyer kan.. aku nak previous tawaran yg pernah aku dapat masa 5 bulan pas. nak khabaq mai kat kowang, yg aku nie dpt sambung blaja under Universiti Utara Malaysia utk aku nak amik course Ijazah Sarjana Muda (Pengurusan) with Hons selama 6 tahun. aku amik part time jew lah. nasib baek kampus kt KL. leh senang nak berulang tapi ada beberapa masalah lak yg x dpt aku nak elakkan.
hubby mmg bagi, tp finally aku yg x mo sambung study ag. bukan x nak tapi nak hold dulu coz skunk nie aku agak cbuk ngan keje + umahtangga aku. belum ada anak ag kira ok lah ckit kan. lau dah jd mummy, anak aku mesti aku care lebih nyer. so insyallah maybe nxt year aku nak sambung study. semoga tercapai hajat aku hendaknya. mana tau rezeki kan. all my frenz, wish me luck ya...

0 comments: