CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Rabu, 17 November 2010

perihal pasport antarabangsa




khabar agak gembira, untuk aku dan rakan2 semua.. x lain kisahnya lau bukan perihal pasport antarabangsa malaysia yang dikontrol dibawah Jabatan Imigresen Malaysia.. kowang semua suka jalan2 kan? g luar negara?? kowang dah wat pasport? g wat tau. dah murah dah..aku pon x ketinggalan jugak nak wat pasport.. senang nak g mana2..al kisahnya baru2 nie, aku download form mohon wat pasport untuk aku, mak dan my hubby. kami bertiga beranak nak wat pasport dlm masa terdekat nie. maklumlah sekarang dah murah harganya dlm RM100 untuk tempoh 2 tahun. kiter owang dok sibuk2 lah isi borang yang ada.. nak kena antar cepat utk tahun hadapan. cadang kami anak beranak nak g umrah tapi x tau bila.. insyallah seandainya sampai hajat di hati.... ada gak member2 kat opis nie wat trip g bandung, jakarta dan vietnam.. ada yang nak g australia pon x ketinggalan jugak. mmg kaki jalan sakan no depa nie. x per lah, utk kepuasan diri dan tenangkan fikiran apa salahnya kan.... asyik sibuk keje pon, lemau gak rasanya. jadi, aku pon nak gak join sekaki. cuma nak kena bajet cuti tahun depan. takut2 sedap cuti, ujung tahun nak cuti ku gigit jari jemari jew lah coz cuti dah abis. plan chantek2 punyer...dan pesanan aku wat kengkawan, moh lah wat pasport....mana tau dapat trip luar negara. mmg syiok habis.. heeeeeee.
- JALAN2 DI NEGARA ORANG, BANYAK PENGALAMAN KITA -

0 comments: