CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Jumaat, 3 September 2010

rendang ayam air tangan mak aku


bila jew tiba ari raya, x kisah raya aidilfiri ker

adiladha ker, kowang semua termasuk aku mmg suka mkn

RENDANG + LEMANG + KUAH KACANG + NASI IMPIT

hah mmg dah x sabor pewot aku nie

nak menjamah hidangan raya, tp kena bersabar dulu.....

pose x abis ag (hehehe aku dah raya dulu daaaa)

so, aku nie pulak mmg jenis kaki makan

selera tue asyik ada jew, sbb tue aku nie chumel.. hahahaha.

mcm biasa lah, from anak dara sampai la nie (dah kawen)

mak aku mmg suka sangat masak RENDANG AYAM

beshhhh tau, kowang lau rasa mesti nak ag punyer

aku mmg suka ngan semua masakan mak aku

my mum cook is the best in this world..

so aku nak ucap thanks kat mak aku, and by the way

aku lak mesti blajo masakan ni dari mak aku

utk hidangan khas wat incik suamiku..

sesungguhnya tiada masakan yang the best

selain my mum...

so kawan2 lau nak rasa, mai lah dtg umah...

amik pic from web google, tq



rendang ayam pembuka selero..





P/S to all my frenz SILA JEMPUT DTG BERAYA KE TERATAK BONDA KU
DAN SALAM LEBARAN DARIKU UTK SEMUA, TO ALL BLOGGERS.



0 comments: