CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Rabu, 25 Ogos 2010

rezeki masing masing lah kan

rezeki??? itu semua ketentuan allah
setiap sorang drp kiter akan dikurniakan rezeki
x tau bila, bagaimana, di mana tp kiter
perlu BERSABAR kan...
lau x bersabar, susah lah
sebut pasal ntry nie , aku nk criter ckit
perihal rezeki
normally owg akan tanya pasal anak kt aku..
bila ag nak preggy (so n so lah), x ada apa2 ker
lambatnye.. dan kwsan sewaktu dgnnya
aku kgd2 dah x mampu nak menjwb soalan mcm nie
(kdg2 terasa sedey gak)
tp aku muhasabah hati aku, nie bukan rezeki aku
ALLAH lom nk bg ag
aku bebenornya mmg dah bersedia nk jadi seowg ibu
tp lum tiba masa nyer..
aku pon dok tumpang gumbira
dgn kengkawan yg dah mengandung
suka sgt aku dgr dia owg nak jd mummy
insyallah mana tau, pas ni turn aku pulak
so aku x mo sedey2 sgt, idup perlu diteruskan
mujur aku dpt suami yg baek n memahami aku
dan akan tiba masa nya nnti
sampai lah rezeki ku
rezeki dari allah x kan aku nk tolak...
tetap aku terima
n wish aku pd kengkwn yg dah preggy
congrats korang..
moga2 selamat sejahtera hendaknyer
-AMIN-

0 comments: