CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Selasa, 3 Ogos 2010

Facebook oh facebook


Sebut pasal Facebook, mmg semua owg suka.. bukan setakat budak2 jew yg minat tp owg2 tua pon suka gak.. dpt jumpa kengkawan lama lah katakan..sana sini dok heboh facebok2, siap beli laptop pakai broadband ag. biarlah asalkan puas ati melayan hobi nie. jgn kaco owg sudah lah.. nie aku nk lepaskan geram yg tersiksa kt dlm lubuk hati aku, pasal hal facebook lah... Facebook aku dah x leh nk log in? siapa punyer keje agaknyer yg mendengki ngan aku, berminat lak nk ceroboh Facebook aku. Hai hackers2 d luar sana yg bermaharajalela nie aku nak pesan kt kowang.. jgnlah suka memusnahkan hak milik peribadi owg laen. dah x der keje lain ker ko nak wat? bertaubatlah..bawa2 kan beristghfar sblm wat keje bodoh nie..ko nyr pasal owg lain yang tanggung, cittttt. skunk nie dah 1 keje lak aku nak wat FB yang baru..dah malas pun ada gak tp x per lah.. ada hari nnti ko kena balasan wahai hackers, x kan terlepas punyer. tunggulah.. wat member2 aku kowang kena hati2 tau, siapkan diri sblm terkena mcm aku.. waaaaaa rasa sedih+sakit ati+ geram dlm jiwa nie mmg ada.. sabar tue penting kan? jadi teruskan senyuman mu, PUAN INA..

wat kengkawan Facebook aku, kowang bersabar yer.. nnti aku wat FB yang baru.. owh mmg keciwa hati ku nie... namun apapun jua aku kena kuatkan ati ku....still keep smile always..walaupon di hatiku mmg GERAAAAAMMMMMMMM...

0 comments: