CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Rabu, 28 Julai 2010

Harapan sekeping hati

Dlm Diam x diam, aku sudah mendirikan umahtangga
hampir 8 bulan
aku telah bergelar sowang isteri
dan
aku bersyukur sgt ke hadrat illahi
kerana mengurniakan aku seorang suami
yang mmg penyanyang, baik dan menghormati owg tua
mula2 mmg aku kekok nak menyesuaikan diri
didalam rumahtangga tp akhirnya
aku dah bole lakukan tanggungjawab spt biasa
gaduh2 manja tue normal lah kan..
lau x gaduh, x syok lak pulak, hehehehe
cuma aku amat mengharapkan
kehadiran anak sulung ku sbg pelengkap
hubungan kami suami isteri
mudah mudahan aku dapat menjadi seorang ibu 1 hari nnti
dan aku dah bersedia segalanya....
dan wat anak ibu, seandainya dikau terdengar
suara ibu, di dalam roh mu
semoga kamu akan membesar didlm rahim ibu nnti
ibu dan ayah ttp menantikan kamu
doa kami sentiasa mengringi mu
SAYANG ANAK IBU
* TAK SABAR RASANYA NAK TIMANG ANAK AKU SENDIRI*

0 comments: