CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Khamis, 22 Julai 2010

ALHAMDULILLAH...

Ari nie, mcm biasa aku pagi2 mmg bz giler dkt opiz
aduiiiii hai byak benda aku nk selesaikan
tugas baru aku kena handle pas nie
so rite now aku dah tukar unit
from pentadbiran ke unit jaga subjek budak PMR
(Take part of subject Bahasa Arab)
nie semua permintaan bos2, ada reshuffle job
mmg penat sgt2 meeting ari selasa lepas
1 hari aku kebas punggung
mana x nyer, aku ngan staff2 yg laen
asyik dok dlm meeting from 8.30 AM untill 5.00 PM
letih giler!!!!!!
apapun aku njoy ar dgr dia owg bg opinion..
mmg profesional ar bos2 kt cni
so pas nie aku kena keje kuat
x leh cuti sampai thn depan
raya thn nie aku dah kena naik keje
(aikkk mcm dendang perantau lak)
apapun ok lah kan, aku mmg minat bekerja
another one thing
pagi nie alhamdulillah gak aku dgr 1 gud news
aku dah lulus EXAM PTK
fuhhhhh lega tgk results
insyallah aku nak mohon utk kenaikan pangkat N22 (CC)
Means KETUA KERANI
tp aku hanya berdoa kpd ALLAH semoga dipermudahkan laluan aku...
dan ini semua berkat restu dari suami aku juga mak aku, mak mertua aku
sayang kt kowang..
Thanks a lot my famili
-------DAN KINI AKU MASIH LAGI MENANTI 1 BERITA GEMBIRA ------
---TUNGGGGGGGUUUUUU------

0 comments: