CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Jumaat, 3 September 2010

jom melancong wit air asia

uikkksss, suka x kowang g melancong? jalan2 makan angin

saja nak cuci2 mata, lepak kan diri, relakskan mind kowang

yg berserabut giler tue..

iyerlah kan, asyik2 keje jew. Rasa mcm nak tercabut

medula oblongata otak kiter nie..

so, dlm blog aku part the latest nie

aku nk share ngan kowang info air asia

sbbnyer flight tambang murah

nk g mana2 pon sampai daaa...

dlm negeri, luar negeri

click clik air asia, pon ok aja..x susah dah.

aku pon x ketinggalan nak join air asia nie

insyallah tahun depan, seawal bulan april 2011 aku n incik suami

akan terbang ke LANGKAWI

naseb baek aku dah book awal tiket, iternary pon dah ada

nie semua akak sepupu aku tolong, thanks sis aida

coz guna kad kredit u.. nnti i belanja u k...hehehehe.

so kalu ada sesiapa nak g, book awal tau

dun make last minute, bikin trouble jew..

ni info aku nak g tau, sesiapa nak book air asia

just g kt laman web AIR ASIA.com.my

so tunggu apa lagi, cepat tempah cepat kiter

JALAN JALAN MAKAN ANGIN

SELAMAT MELANCONG SEMUA






coretan tengah malam aku, iena JAM 1. 55 AM

0 comments: