CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Isnin, 20 September 2010

rindu bangat kt kengkawan kolej ku

rasanya, dah lama aku x jumpa ngan kengakawan kolej ku.. yang mmg sempoi, otak gila2, nakal dan macam2 ragam ag. haiiii kowang x rindu kat aku ker nie.. bila kiter nak hang out together2? sesekali teringat gak kenangan time kolej dulu. biasa ar student life, otak mmg mereng melayan hati yg jiwang2 bunga tapi muka masing2 mmg kontrol ayu. hah, ayu ker????ekeeekkkeekk.... so far alhamdulillah sesangat aku dpt team yg boleh dikatakan "pecah kepala" dan sehati sejiwa. cewahhhh dah mcm bunyi lagu kumpulan SPRING jew. hingga kini aku ngan mereka2 ttp berkawan. yg dimaksudkan aku geng2 aku yg mmg senget ROS, MIE, HIDAYAH, FAUZAN, EZRYN, AMY, SARAH and dak AIN. cuma bezanya ain ni dok jauh ckit ngan kiter owg (Melaka CITY) but still contact in FB.

So geng, jom kiter wat planning melancarkan gerakan kiter nak hang out again. aku nie pon dah lama x bersuka ria ngan kowang. walaupun life aku dah bertukar menjadi wife owg namun ttp kepala sentimental mcm dulu gak. emmmm plan sudah ada di kepala otak aku nie. tinggal nak invite dia owg nie jew. plan mau pergi mandi manda, g bercuti trip to pulau2 ker...sambil barbecue n bercanda di pasiran pantai.. mcm biasa lah geng, nnti aku minta permission my hubby tau. so lastly aku nak cakap sesangat " AKU RINDU KOWANGGGGGGGG..........". still frenship k and the last dedicated to u all thanks dtg kenduri kawen aku last year. gambo kowang aku simpan. take care dear.. huhuhuhuhu.....

0 comments: