CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Jumaat, 4 Jun 2010

Zaman Bujang VS Zaman Kahwin


Zaman Bujang VS Zaman Kahwin
Bunyi mcm menarik kan tp....
lebih menarik lau kiter mengalaminyer
melaluinyer, merasainyer
mula2 aku pon mmg mcm kowang gak
mmg suka ngan life gilo2 nie, life single nie
(ditujukan kpd member2 single tau)
mmg best zaman bujang, x pikir masalah
wat kepala sendiri jew, yg bestnyer blk umah
x yah susah2 nak masak, nak basuh baju
duit dlm poket pon jimat giler, leh enjoy sepanjang time
pantang member call, weekend time "beb jom kuar"
mana lagi '" g wayang, g boling, g mandi air terjun''
cukup masa blk umah boommm tido
sampai kena marah ngan mak aku..
(sowi mak jgn mare anak mu ini), huhuhu..
tp alhamdulillah bila dah kawen
aku dah mula blaja wat keje umah
bukan malas yer tp dulu agak degil ckit, hehehe
skunk sudah ada hubby kena jaga hati
dah bleh masak, hahaha blajo kt mak aku, mak mertua aku ler.
tp kowg yang bestnyer kawen nie, dapat berdikari
sendirian berhad...
nk g mana pon no hal, especially waktu mlm
lau x dulu mak aku gerenti membebel
dan yang seronok nyer hubby aku sporting owgnyer (sayang, thanks yer)
Another one, azam aku ingin jd isteri, ibu, menantu dan anak
YANG THE BEST UTK THIS FAMILI.
dan wat kengkawan ku...
sapa2 yang nk berumahtangga baguslah
aku ucapkan selamat penganten baru
dan selamat menjadi isteri solehah, amin...........
********ingin menjadi yang terbaik di kalangan yang terbaik******

0 comments: