CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Jumaat, 4 Jun 2010

Sekadar mengenali diri ini

Salam, Hai buat kengkawan ku.. Akhirnya dapat gak aku publish blog aku nie.. emmm byk kali gak nk publish tp x gak berjaya.. aduhai. dan finally berkat kesabaran ku, dapek gak den wat blog..

Ok, x mo criter panjang2.. juz nk kenalkan diri aku dlm blog pertama aku nie.. ok nama aku mazlina kassim, umur 27 tahun..geng2 ngan owg2 biasa panggil aku nama ''iena''. simple jew nak panggil, dah panggil mesti aku menyahut punyo. aku tinggal kt sentul, kg bdr dalam. aku dah kawen baru 6 bulan.so far hubby aku pon sporting ma. nama hubby aku hamdi abd aziz..hahaha my chenta tue.. aku keje kt putrajaya keje gomen kt lembaga peperiksaan malaysia. bole ar ckit2 mau carik makan. aku x ramai adek beradek (anak tunggal) tp bukan manja tau (cik deqla manjew ko lebih mengenali aku, aku pinjam nama mu). aku nie jenis hepi tp kuat merajuk. lau nak, mai ar pujux.. belanja MCD pon dah ok.. huhuhu.

emmm, hobi aku suka baca novel chenta ngan memasak.. hehehehe x expert pon tp bole ar ckit2.. lau borink2 dok umah aku suka layan boling ngan karoke.. minat melalak tue.. x kisah ar karoke jamban (RM1.00) pon layan jugo.. janji release tension.. x per before jd mum nie leh enjoy ag.. nnti dah jadi mum aku karoke ngan anak2 aku pulo.. heehehe..

oklah,rasa nyer aku malas nk criter bebyk2 sgt.. cukup setakat nie. wat ''warm up'' blog dulu. kpd member2 yang kenal aku dan nk kenal aku sila2 lah sudi baca n melawat blog ku nie ek.. ok beb, aku nk cau dulu. apapun hepi frenship 4 ever dimana pon kowg berado.. daaaaaa..

0 comments: