CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sabtu, 19 Jun 2010

sebuah impian ku...











Impian??? apa itu impian?
semua owg punya impian tp leh capai x?
kowang pon ada angan2 jugak kan?
nak jadi mcm2, ada yang nak jadi model, nak jadi artis
ada lak tue nak jadi superman, batman..
(adoi tue dah tinggi sgt cita2) tp watever lah
asalkan KOWANG BAHAGIA..
apapun yg kowang lakukan mesti yg the best
so right now aku pon sama mcm kowang
impian nak jadi apa2 aje
tp yg aku cuba nak capai nie mmg susah nak capai
tau apa? hahahaha..jeng jeng jeng
mau kurus badan ar.
aissshhhh mmg susah nak kontrol mam nie
jenis aku nie mmg berselero tinggi
mkn x mkn mmg mcm nie, chumel ter OVER lak...
dan skunk nie aku nk try produk JUSMATE 5 diet
heboh semua owg soh cuba
aku target mau berat aku 55 kg dan aku kena kerja kuat
insyallah, bukan apa kengakawan
utk kesihatan
dan utk hubby ku tersayang
so kowg doakan lah aku berjaya
nntikan aku yang BARU....
yg penting semangat aku dan azam.. tul x????

another one
aku pon nak selitkan ckit jer one thing nie
mencelah lak
aku nk try sesuatu yg new
gaya bertudung masa kini
so nnti kowg tgk gambo tudung aku yang agak berkenan
aku nak pakai..
tp aku suka sangat suka tudung ala2 ct nurhaliza..hehehe
kowg leh gak bg cdgan apa yg the best wat aku
mana yang sesuai atau x
aku hargai kalian...
tq so much to u all...




@@@@@@@iena akan cuba selagi termampu@@@@@

0 comments: