CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Isnin, 28 Jun 2010

ngantuk giler pagi nie..






waaaaaa, knp mata aku nie ngantuk bebenor?

adui keje mmg ada, byk lak nk kena key in data

nnti nk kena bentang dlm meeting dgn sektor

nasib baek "hamba allah" tue x mai ari nie

cuti seminggu tue

hip hip horeeee kami kt cni

tp x mo curik tulang, mkn gaji buta

aku n kengkwn laen ttp menjlnkan tugas

apa yg penting pagi nie

kena mulakan ari dgn Kalimah Bismillah

diakhiri dgn alhamdulillah

mohon keberkatan dlm mencari rezeki

jap g lunch mau mkn apa ek?

tgk ar tekak nie, lau rasa sedap layan jew apa yg ado

yg penting lau ada ikan patin tempoyak, aku serang dulu..

aishhhh ok lah, mata aku pon sudah terang kembali

aku ingin sambung tugas ku

semoga allah berkati rezeki aku dan rakan2 seperjuangan aku

di lembaga Peperiksaan ini....




ina, kau jgn mengantuk tau

ko kena "BERKHIDMAT UNTUK NEGARA"

kena pikul amanah nie sebaiknyer..

mudah mudahan aku berjaya

(dlm masa yg sama berdebar)

menantikan keputusan Exam aku......







++++++ coretan merapu kerapu ngan aku, iena chubby+++++

0 comments: