CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Khamis, 23 Disember 2010

woweeee seronok tinggal di kuarters

diam x diam, dah hampir seminggu aku dok umah kuarters di presint 15 putrajaya.. kehidupan ku dan suami amat bermakna bila dah bole blaja berdikari dok umah sendiri. baru tau nak wat keje umah sendirian berhad..lau dok umah mak, mmg manja kan...heeeee. dulu2 time aku masih bujang, mak mmg x bagi pindah kuarters dan dok menyewa umah di putrajaya. katanya takut aku melalak x tentu hala ngan member2. riso sangat mak aku tapi aku mesti ikut ckp mak.
so, rite now bila aku dah berumahtangga dgn my hubby, bermulalah episod idup berdua lebey baek (belum bertiga lagi yew).. skunk rasa masa pon dan jimat, duit pon dah jimat dan badan pon tak lah penat mcm dulu. berulang alik naik moto sengal punggung rasanya. best gak bila kita duduk umah sendiri. alhamdulillah nie semua rezeki... mana tau ada rezeki yang lebih baek pas nie? hanya allah yg maha mengetahui. so kengkawan sebenarnya dah lama aku x update blog nie coz aku agak bz berover time dgn musim exam PMR dan UPSR. mmg rindu kat kengkawan semua. apapun nie lah story yg dpt aku update setakat nie. lau ada masa aku update lagi yew.. so aku pon nk ambil kesempatan Salam Tahun Baru 2011 kat kowang. apa azam korang????
(p/s : nak capai azam tahun lepas, x capai lagi 80%)

0 comments: