CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Rabu, 29 Disember 2010

selamat tahun baru semua, welcome 2011



hai kepada semua kengkawan yang mengenali aku, juz aku nak wat sedikit short entry utk korang di luar sana. biar pon terlalu awal aku wat entry nie sebelum beberapa belas jam lagi nak sambut tahun baru, aku nak menjadi orang first utk ucapkan SELAMAT TAHUN BARU 2011 untuk anda2 yang amat aku sayangi. semoga dengan kedatangan tahun baru ini segala apa yang kita hajati, kita impikan akan diperkenankan. kalau azam kowang last year x dapat gapai, tahun ni kita cuba capai k..so kepada sesiapa yang nak sambut malam tahun baru malam nie, hati2 di jalanraya. dan esok bersamaan ari jumaat kita cuti. tahniah utk pasukan bola malaysia kerana menang besar perlawanan semalam berentap menewaskan indonesia. mudah mudahan murah lagi rezeki kita semua di tahun baru nanti. Dan azam aku untuk tahun 2011 nie...???? (syhhhh BIARLAH RAHSIA) dulu. so guys, take care dan hepi new year, good bye 2010..
(tahun 2010 adalah tahun yg penuh makna bagiku, harap2 2011 lebey bermakna lagi)

0 comments: