CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Isnin, 27 Disember 2010

first time guna kad kredit, bersantai dimelaka



penat badan lik melaka last weekend mmg x ilang ag, bertambah lagi menempuh jalan yang sangat jem sepanjang lebuhraya senawang pada petang ahad 26 hb 2010 lagi membuatkan aku rasa mcm nak muntah..yang siannya my hubby begitu tabah drive kereta yg memakan masa selama 5 jam perjalanan. x per lah sekali sekala sayang membawa i berjalan2 with mum n MIL (mom in law).. besar pahala kita kan membawa dia orang... actually bebenarnya aku saja ingin bersantai di melaka bandaraya bersejarah dan saja nak relakskan our minda yang tengah dalam keadaan hampeh giler.... aku dan suami amik keputusan utk vacation only one night.kami empat beranak pon check in dekat hotel sri malaysia ayer keroh. so interesting kat sana dan aktiviti kami yg x pernah lupai, berenang di swimming pool. mlm sabtu kami pon keluar nak jalan2 cari makan. sempat usha n call member, tempat baek punya nak pekena ikan bakar. finally kami pon makan dkt Crystal bay berdekatan simpang masuk ke merlimau, melaka. makan punya makan, dah kenyang kami pon lik hotel (terus tido). mmg best percutian aku kali nie dan berpuas hati membawa ibu2 kami berjalan2.. dan ini merupakan pengalaman pertama aku guna kad kredit bila membuat pembayaran di hotel. adalah rezeki sedikit tapi aku tetap berhati2 dalam berbelanja.. salah belanja, aku yang terkena balik. so info wat kawan2 semua, lau nak pakai kad kredit hati2 yer. jangan boros, bersederhana itu lebey baek..

0 comments: