CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Selasa, 25 Januari 2011

tahniah filem khurafat

liyana dan shamsul as husband n wife dlm khurafat

the horror film by shamsul


adegan shamsul membawa mayat x-girlfrendnya

promo Khurafat

last weekend, ari sabtu aku n member lama
g tgk wayang sambil jalan2 cuci mata dkt klcc, ampunk
wow ramai owang yg kuar coz mmg agak borink dok umah.
sama lah jugak ngan aku yg mmg busan dok umah jew..
naseb baek hubby bg kuar, at least relaks ckit otak aku
yg dok asyik pikir keje3..
so aku n kakak opis lama aku pon
sakan tgk wayang
mula2 we all tgk criter Hantu Kak Limah Balik Rumah
then, kita owg layan lagi criter khurafat
arahan Shamsul Yusoff.
nampaknya shamsul mmg berkebolehan mengarah filem seram
maklumlah nie filemnya yang pertama
so, dgr2 khaba kutipan dah mencecah 4 juta dlm seminggu
TAHNIAH SHAMSUL.
mmg best criter nie, seram dan suspen
so kpd korang yg belum nengok ag, g tgk cepat2..
sementara tiket masih ada..


0 comments: