CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Ahad, 2 Januari 2011

minat baru aku..


bila azam baru, minat pon timbul minat yang baru.. pendek kata semuanya nak baru tetapi mesti yang terbaek. begitu juga dengan diri aku yang tiba2 minat kat clutch exclusive. sebab utama aku minat sangat kat clucth nie coz aku sukakan design nyer yang nampak simple, cute, sweet dan trendy. masa time aku bebujang dulu memang kurang suka ngan beg2 mcm nie tapi semuanyer berubah bila pas kawen. mungkin dah peralihan hormon kot, heeeeee. dlm koleksi aku mmg dah ada clucth tangan nie (warna hitam) dan aku memang suka pakai bila ada event kenduri kawen dan dinner. nampaknya selepas nie, nak usha2 design laen pulak. iyerlah kan nak melaram dan chantek utk suami apa salahnya asalkan tahu batas batas sudah cukuplah.

0 comments: